模型之喜

Posted on Updated on

預早買比自己既生日禮物—模型一盒
星期五同籮記買左
當然係最愛既戰艦

呢隻係人生中第一隻將自己獨自參與全部既塑料模型(處男作?!)

1/700 俾斯麥級 俾斯麥號戰列艦 1941年1-3月型

終於以$98買入了
不過第一次砌,當然乜工具都無
而我呢個節儉主義者就只係買左一支模式膠水
盛惠$22

工作膠板—我以前果塊滑鼠墊既料同佢一樣,可作代替
模型專用剪線鉗—廚房用萬用剪刀、指甲鉗代替
模式筆刀—普通界刀代替
模型油—容後購入 (點都唔會用廣告彩代替掛= =")
補土—容後考慮

關於呢隻艦既背景,請容我係 我的最愛3:軍事篇—軍艦之章 製作完成先詳作介紹

點解中意戰艦:
因為本人係大艦巨炮主義擁護者
(謎之聲:E+咩年頭了!?一支導彈跨過成個洲都炸沉你啦)

中意體型巨大既船艦
(謎之聲:打到你變蜂窩)

極為喜歡艦炮對決
(謎之聲:睇你幾十吋甲厚定我導彈爆炸力大?)

戰艦防空場景極為壯觀
(謎之聲:有幾可打中過飛機?現代固守翼飛得又快又高機你又打唔打到?)


格林威治本初子午線


砌呢隻艦唔難
點上色先係大難題

要唔要底油?要既話又要用咩色既底油好?
本來灰色既膠片應唔應該再油中灰色油?要油既話我係咪應該唔好裝d零件上去先呢?
應該用邊個時期既塗裝好?(說明書既1941年1-3月塗裝好似有d單調而且比較難油)
有d咩塗裝位置可以省略?(始終以節儉為主)
船底油唔油好?(E+佢隻紅色有d透明感)

上色有好多決擇,真係唔知點算好

砌既問題
整佢做水線船好定全船體好?(水線船就淨係去到船既水線位、全船體就有成隻船同加個托架)

現時進度:
船頭、尾甲板組裝
甲板船艙、所有艙門及其牆上設備

待工:
艦橋全體
雷達
艦旗
艦炮
防空炮
甲板通道
望風台
船底
推進器
所有塗裝
等等

發表迴響

