幫義工做義工既義工

Posted on

好耐無寫生活既事
寫生活,當然用返口語

星期五,中五中七畢業禮
學校只上半日
不過我就返足全日

同一日有另外一件大事發生
就係學校黎左20部新電腦
咁我就幫果位要幫洪sir裝電腦既義工做義工
咁就成為左幫義工做義工既義工了….

成20部新機,當然本身無電腦既班房要優先配給
但係連211、212、411、412呢d平時幾乎無人用既小型班房都有配給就真係不大合理

我地班部電腦又殘又舊,慢到連load碟都搞到time out同hand機
但竟然無得換
反而G03有部同電腦室d機一樣級數既機又有配給
真係不可理喻

一架好細既手推車
一次推住10部電腦、幾大箱mouse、keyboard、電源線
穿梭係5層樓之間
真係幾危險

唔知係咪陳厲成老師等住用車呢
佢有幾次經過我
一係就啤住我,一係就問我用完車未
真係奇怪

裝完機,順便去後台撈份工
唔洗到夜晚坐係度做拍手機器
不過在此之前要去換件衫先
真係有d後悔朝早著PE衫返黎

點知換完衫返到黎,後台又話休息個半鐘…..
咁上去鋒仔屋企玩陣lor

5:45
返到黎既時候撞到長成搭taxi返黎
奇啦,2個鐘之前先見佢係MMLC
2個鐘之後竟然係出面飛的返黎
佢又唔係換衫
真係奇
不過算,咁重好,我可以預先點名,唔洗上班房直接入禮堂

後台最近好似多左好多新器材
最特別係最新果隻天眼
360度旋轉
高倍放大
只係對焦慢少少
解像度還可以
呢隻天眼好方便後台,唔洗出去睇情況

呢日終於體驗到後台點解係吹水小組
過半人都唔係做野而係吹水
而要做既野都唔多
主要係混音器、燈光同powerpoint
4-5個人已足夠有餘
就咁一個幫義工做義工既義工的一天就結束了

發表迴響

