忙裡偷閒PA工

Posted on Updated on

PA既工作終於比較有系統了
琴日開始正式開始有意義的工作

10:00
檬仔既節目開始
工作都好輕cam姐
記錄一下人數
監察住電台情況
提一下主持播錄音
催主持收工…..

今日夠晒特別
係工作既同時又要娛樂
我所指既娛樂係指參加檬仔個節目
參加呢個檬之王遊戲
同學們琴日都應該聽左啦掛….

時間王真係好易估
計下港鐵由一站到另一站所需時間
所以6條答中左5條
100分
唔知有幾多

地名王就難啦
香港地名真係古靈精怪
估唔到

1/7-10:00
呀….夠鐘開始今日既工作
邊工作邊打啦….
E+既節目係論論盡盡一粒鐘
DJ係柚柚

E+既野係隨想隨寫既
希望過左幾個鐘之後睇既大家睇得明啦

10:05
咦,今日開始有新工作安排
要幫手搵天氣資料
ok,搵到
報埋

10:08
聽住個節目,繼續寫落去
今日nRadio好似發生左好多大事
會議室多左好多工告
大概係琴晚完成左新一輪既招募
出左好多新指引
陣間真係要睇睇

10:13
聽聞呢班新仔都只因為想與受歡迎既主持而慕名而來
希望佢地做到野啦

10:18
講到節目
其實我完全唔知講緊咩
因為打緊呢編野,完全冇留心聽
算了,做人肉計時器

10:21
柚柚播音樂…好大聲
唔知係咪佢太hi-tec
佢話要校個音響先校到音量,好煩唔想校…
我無言了
算了吧,還掂又唔係大到無法接受
繼續

10:26
死啦,唔記得記錄10:20既人數
即刻寫返落去
過在幾分鐘應該唔會有太大變化掛…

10:29
提左下主持要講既野
其實係我既感想

佢話唔知點解會考要拉curve
我就話啦
因為學生既質素愈黎愈差,唔拉既話出黎個成績就好難見人,政府好難交待

10:35
n年前下載左個倒換計時器
一路都未用過
E+終於有用
幾次係我差d唔記得記人數時提醒左我

10:41
節目收聽人數係10分鐘內暴升左10個
真係好啦

10:43
留言版班人竟然想見柚柚個樣= =
PA工作:都係要反映下

10:51
有人回報話聽唔到一邊聲道
變到好細聲
我聽唔出有事
睇黎係佢既問題

10:58
節目完結
大致ok
無乜大問題發生
記埋人數收工

希望記錄完今日既事後大家會更清楚PA既工作啦

發表迴響

