“Super Charge" then “Super Change"

Posted on Updated on

“Super Charge" then “Super Change",就是《超級衝剌》和《超級巨變》

4至5月係衝剌的時期—會考來了,幾十年來每一個人一生最重要的關口,今年輪到我來經歷了。雙拳難敵EAA,年年都比EAA玩得透,今年都唔例外。冇人估到今年Phy無放生,出份難度較高的卷;CIT唔係唔識,係煩到唔夠時間諗;中文,一齊自嘲啦。最有信心既兩科應該都失守了,頭兩日未適應考唔好,又要大傷風,唯有認命,16分都好泯水下。

順帶講下歷史,Operation Super Charge其實係二戰時期北非阿拉曼戰役英軍的一次行動代號,橫掃千軍的隆美爾同佢既德國非洲軍團就係係阿拉曼接受了他們永不翻身的慘敗。

會考完後,巨變更多了。考完試自然要出黎搵暑期工,發現競爭真係好大,僧多粥少。第一份係見柯達打字員,本來好有信心,點知一個中文輸入法就將領先的我打沉了。我知九方要收錢唔係間間公司都用,但係都唔fix死要用倉頡/速成掛,可憐我兩種輸入法都打得好慢,未試打字就已經比人請左出門口。免費輸入法中打得最好係行列,可惜人地唔接受,都冇計。跟住又交左幾份form,都係書局既,不過冇回音。OK、7仔都唔請。到左前幾日,終於都去左間茶餐廳做外賣同樓面,關於呢樣野,遲d再講。

另一個巨變,係電台了。首先係我升職成為幕後部主任了,幕後部是一個最爛的攤子,大部分員工都係潛水員,浸死埋果隻,花左個幾星期先拉返部分人上水。接下來我重新為幕後部定下方針,分配好各人工作,一星期後,終於愈上軌道。

不過,電台又發生另一個巨變了,nRadio於一週年面臨重大危機,我地既最高領導人唔撈了,搞到全台人一頭煙,要係全無領導、只有3日時間既情況下重新統籌一週年各項活動。作為半個高層的我,自然又有野做了,今次又係要去執另一個爛攤子—統籌《獨家演說》。呢個辯論節目因質素不足而停播了一段時間了,突然間又要我搞返起佢,咁我唯有盡下人士,幫手統籌。由搵人到度稿基本上都係我包辦。最後由於時間不足,雖節目順利出街並打圓場,不過質素與以前無異。

巨變接踵而來,一週年後,唔撈的總監又突然另起爐灶,重要拉走一班老臣子跳槽,當然包括我在內。講心果句nRadio的確好難再發大黎搵,因根基較弱,比較混亂,砍掉重來可能係一個好方法。最後,我都係跟住跳槽了。其實我對搞網上電台又冇乜熱誠既,不過如果電台搞得好,自己開心,何樂而不為呢?新電台既中文名係「領先電台」,而英文名係我起既,叫「Radio Xpress」,以express、press及X作為含意,大家可以想想係咩意思。現在我又重返轉播部工作了,聽聞7月重要去幫手開班教人搞電台。

巨變還有更多,假期的來臨,是人生一大樂事,生活和上學的日子截然不同,而我要做回兩年來一直未有機會做的事。第一係踩單車,成年都冇踩了,終於係開工前踩個夠本。還有就係學寫網頁同程式,前者大家都見到我做緊了,wordpress並唔難學,不過搞得個blog好好睇睇就要花好多心思了。後者我希望有時間學啦,而且寫program亦都係我將來的一個目標,不學不可,願我可以唔靠天書自己寫到幾個程式。講打機,兩年間真係錯過左唔少games,帝國全戰、英雄連、縱橫諜海、戰地風雲、模擬城市、大航海時代等等千百樣遊戲都係我想玩而之前錯過的。

接下來的人生重會有更多的變化,有苦有甜,我需要好好面對。

發表迴響

