令人火滾既港女

Posted on

今日係呀嗎間寫字樓度整電腦,中途叫下午茶,遇著港女待應一名,搞到全office既人都火滾

甲:公司員工A

乙:公司員工B

軒:荃灣廣地茶軒員工

甲:喂,茶軒嗎?你地依家得閒嗎?

軒:做乜呀?

甲:我地想叫5個外賣,唔知你地送唔送黎科技中心(地址略過)呢?

軒:想要d咩?

甲:我想要…(以下略)

軒:請問科技中心係邊?

甲:係沙咀道呀

軒:沙咀道係邊?

甲:唔係呀,你連沙咀道係邊都唔知?

軒:好了,我試下送過黎啦

甲:呢度總共幾多錢呀?

軒:$19x

甲:下,咁貴無理由嫁喎

軒:珍珠奶茶加5蚊

甲:加左$5都無理由咁貴呀

軒:多士係24蚊,蘿蔔糕係26喎

甲:有冇可能呀,我上個月食都係18蚊,我地係叫下午茶 ja wor(現只是月初)

軒:喂!d價錢成日變嫁啦,你係咪唔滿意先?

甲:哇,成30蚊個下午茶咪重中耳貴過食午餐?咁淨珍珠奶茶呢?

軒:25蚊

甲:有乜理由加得咁勁嫁,你話奶茶加5蚊都可以接受,但個餐一次加咁多有乜道理呀,咁既話我地可能以後唔再叫了

軒:下,d單入晒落電腦啦喎,冇得改嫁喎

甲:你有冇搞錯呀!

(茶軒另一職員接過電話,同甲理論一番後終收回舊價,由$19x激減至$12x)

(之後乙醒起要叫茶軒比過份最update既餐單,打到去又係同一人接…)

乙:茶軒呀,科技果度呀,唔該你地比埋最update既餐單我啦

軒:哦,好的

乙:係啦,你地究竟識唔識黎嫁?

軒:…..唔識喎,科技係邊度黎嫁?

乙:哎呀….你由戲院(荃灣廣場百老匯院線)果邊出去直行去黃少清

軒:下,黃少清咩黎嫁?

乙:黃少清中學喎!

軒:邊道黎嫁,我唔識喎

乙:你係戲院一行出黎就見到嫁啦,之後直行上天橋過大涌道後就係沙咀道啦

軒:咩地方黎嫁,我唔識喎,咩野天橋?

(之後乙又不停地教佢行,但係佢完全唔識沿路任何一個地方…)

乙:你點會連自己鋪頭附近既路都唔知嫁,你平時返工應該就留意下啦

軒:下,我搭巴士返工嫁喎

乙:你連路都唔識,咁點送外賣呀?

軒:依加係你地「求」我地送黎ja wor,我地無話要送黎嫁喎

乙:你咁係咩態度呀,係你地係天橋度派外賣傳單我地先黎叫野食嫁喎,你地派得就係要人叫外賣嫁啦,唔通d傳單係變出黎嫁?

軒:哎……好啦,等我諗下先啦

乙:你係咪送到黎嫁?

軒:我睇下點先啦……

(最後,茶軒果個人係搭的士過黎……囧)

對呢位小姐,有乜感想?(睇佢個樣大約30歲左右)

無家教?寵慣?路癡?無知識?還是更深層反思?

諗到乜感想就回吧!

2 thoughts on “令人火滾既港女

    said:
    10/08/2010 at 下午 5:42

    一個人膠係上嚟真係乜都做得出

      虛幻的青鳥 responded:
      11/08/2010 at 上午 12:40

      無知的人實在太多了…
      話說,我識唔識得你嫁?

發表迴響

