我的理想床頭鐘

Posted on

最近,一直掛係床上,F.3 D&T堂整的掛台鐘,歷兩年半生命後終於係意外中被家人粉碎。粉碎後發現,支撐呢個鐘的兩個20mm x 5mm的接口,只有約30%的面積有實際黏合的,咁都撐到2年半真係唔簡單。

這個服務多年的吊鐘...
這個服務多年的吊鐘...

呢個鐘雖然唔係好靚,只係彷中世紀商店吊式招牌的樣,鐘面刻上兩把十字交叉的長劍作為四個時刻,而且全黑色冇乜美感,但係就好實好下。可以掛係一塊板上吊住,專用黎掛係我張床上面的儲物架上,訓醒一開眼就見到幾點,唔係係天寒地凍、睡眼惺松的情況下轉身抬頭望鐘。兩支針專登貼左白色lable紙 ,暗d的時候都睇得清楚。

訓覺睇鐘好重要,一個方便我睇的鐘講係必要的,冇左呢個吊鐘,呢幾日都係靠床邊的手錶,擰轉個頭伸隻手出黎,寒氣襲人。除左睇鐘,我有時係臨訓前聽下歌、聽下收音機、甚至計劃下未來要做的事並寫低記住,不過係床上做呢d野都有唔少困難。

如果有一個床頭鐘放係枕頭邊,我希望佢有以下的功能同特色:

  • 四四方方似個盒
  • 木質或有金屬感(感覺好)
  • 靛灰色系為佳(最愛顏色)
  • 手錶盒大小(理想size)
  • 宜以數字報時(對時間觀念重)
  • 有日期、星期
  • 有天氣資料(溫度、濕度)更好
  • 有鬧鐘(理所當然),可設定多個和重複響鬧更好(雖然我唔多用)
  • 其實就是一個全功能時鐘,有齊E+數碼鐘的功能
  • 有可記台的收音機
  • 有背光燈
  • 有全功能的mp3就炒極了,最好插卡/USB
  • 可插耳機同有喇叭(阿爸晚晚係側邊打機唔嘈得)
  • 鐘用電池其他功能叉電(總之要夠長氣)
  • 睡眠功能(唔係訓著左就播通宵了)
  • 可打字記事,錄音記事也好

其實重有好多要求,不過一時唔多記得

唔好以為以上的要求好無理冇可能做到,我肯定市面上有相似的產品,起碼呢個已經幾乎合:

有全功能鬧鐘、mp3、收音機、睡眠mode、兩種電源等等,我的主要要求都符合晒

http://download.p4c.philips.com/files/a/ajm180_12/ajm180_12_pss_zht.pdf

再睇Philps的官網,發現佢有好多相似的時鐘收音機,每款或多或少都蓋到上面的要求。

呢個可以語音記事、show相,掛牆座台都得

http://download.p4c.philips.com/files/a/ajl305_05/ajl305_05_pss_zht.pdf

之前係街都見過相似的產品,亦記得Walkman曾出過鬧鐘收音機不過沒有音樂播放(堂堂Walkman出既鐘冇player…),有時間一定再去睇下

其實好多手機機座都有齊上面功能,價錢又平,只不過我唔係蘋果信徒用唔到…

發表迴響

